Az idáig vezető út.. Aki MA vagyok

2013.07.28 04:46

 

kedves Fénymunkások.

Olyan régóta vágytam rá, hogy találkozzunk, hogy ITT legyünk végre.

Álmaimban, meditációimban sokszor láttam ezt a munkát, ezeket a percet, mikor eljön ennek az ideje.

Azt, ahogyan ez létrejön. Akartam. És ezért HITTEM, TUDTAM, hogy megtörténik.

Hosszú és izgalmas úttal mögöttem vagyok az, aki mavagyok. Mint minden Fénymunkás, Csillagmag, voltak sok erőt próbáló leckéim. Tesztelések, elesések, felkelések, megértések, kisebb megvilágosodások. És még lesz is..És mindig lesz hova fejlődnöm. Gyermekkorom óta erős kapcsolatom van Felsőbb énemmel, ezt már nem kellett gyakorolnom, mert végig kísérte utamat. Nagyon korán egészen pici koromban már máshogy néztem a világra.. Olyan gyermek voltam, aki sokat volt és nagyon szeretett felnőttek társaságában lenni. Tudat alatt kerestem, akitől Tanulhatok. Meg akartam ismerni az életet. De engem mindig a titkok érdekeltek. Nagyon sokat voltam egyedül. Nem azért mert nem voltak barátaim, vagy a szüleim nem foglalkoztak velem, SZÜKSÉGEM volt arra, hogy visszavonuljak magamba. AZ ÉN VILÁGOMBA, ami nem ilyen, mint itt. Ahol megértenek, ahol minden „varázslatos”! Szép és Boldogság illata van”Nem volt boldogtalan gyermekkorom, és tapasztalatokban gazdag volt, ahogy az egész eddigi életem.

Azt is hamar megértettem, hogy az emberek körülöttem keresték a társaságom, már oviban, iskolában később a barátok, emberek, akikkel találkoztam megnyíltak nekem.. Sokan nekem mondták el a problémájukat és én megpróbáltam segíteni. A szívemen viseltem ezeket, számomra nem volt ez nyűg, sőt szerettem és jó volt, hogy sok esetben megnyugvást találtak. Az embereket valahogy "érzem".Ezt meg kellett tanulnom kezelni,mert sokszor a körülöttem lévők energiáját,érzéseit,gondolatait éreztem magamban.Az efféle tapasztalatok alatt is sokat tanultam magamról. Folyton az igazság szűrőjén szemléltem a háttérben a történéseket. Szinte minden pillanatomban, egy időben, kapcsolatban vagyok belső Önvalómmal, Énemmel is. A kapcsolatot tudatosan tettem, de nekem is idő volt mire rájöttem máshogy gondolkodom, mint általában az emberek, és amit teszek, ahogy gondolkodom, ahogyan érzékelek, miért és hogyan teszem? Ki az, akivel beszélgetek? Kik azok, akikről VALAMIÉRT TUDOM, bár nem látom, hogy léteznek és segítenek? Ki az, AKI MINDENBEN ott van, és akiről érzem, hogy szeret és fontos vagyok neki, aki meghallgat? A misztikumok érdekeltek a rejtett tudás, TUDATOSAN kerestem, meg akartam érteni. Jobbá akartam tenni a világot, úgy éreztem ez a „kötelességem”.

    Sokszor találtam magam szembe azzal a szomorúsággal, hogy „Itt” az életben helytelenül, bántóan, egymást áttaposva élnek az emberek, vagy, hogy felesleges dolgokat művelnek, ami nem a fejlődéshez vezet, sőt nem is érdekli őket, hogy hova jutnak, és mit csinálnak. Számomra egyértelmű volt, hogy bizalmat szavazok az embereknek és jóindulatú vagyok. Hogy a fegyver” csak erőszakot szül és nem értettem miért gyűlölködünk, hiszen mindannyian EGY azon bolygón élünk. Szeretnünk kéne egymást, segíteni. Számomra ez olyan világos volt és bosszantott, hogy másnak nem ilyen egyértelmű. Miért nem tudunk így élni, mi ebben olyan nehéz, hogy ezt belássa és változtasson. .Igen a szabad akarat egy csodálatos dolog, de ennek az is a lényege, hogy a másiknak is ehhez joga van, amit tiszteletben kell tartani. Biztos mások is érezték magukban azt a fajta vágyat, hogy bárcsak egy szempillantás alatt béke lehetne a Földön és mindenki megértené, hogy azért vagyunk itt, hogy tapasztaljunk, fényesedjünk, mert a lélek fejlődni akar. Mindennek meg van az ideje. Az oka. Te a Te utadat járod! Te csak is magadért vagy felelős és ő, az ő szabad akaratával azt tehet, amit akar. Nem mindenki kész az igazságra, van, akinek még életek kellenek, hogy megértsék. Mindenkinek meg van a maga útja és hagyni kell tapasztalni. Segítheted helyes irányba terelni, de ő választ. Nekem, ez az egyik nehézségem volt, mert jó lett volna olyan világba élni, ahol mindenki boldog és harmonikus. Hiányérzetem volt ilyenkor.. egyfajta „honvágyam” és az eget fürkésztem. Fel akartam menni a felhők közé, fel a csillagokig. Látni akartam mi van odakint. Olyan sokat gondoltam rá.

Ezek a fajta tapasztalatok és az a meggyőzött érzésem (emlékem), hogy már pedig én éltem egy másik helyen, ahol hasonlóan gondolkodnak velem, arra az útra terelt, hogy megtaláljam ennek az értelmét és még jobban megismerjem saját inkarnációs múltamat és létemet.

Az első „vonzalmam” amire emlékszem Egyiptom volt. A kor és az akkori tudás misztériumának imádata szintén gyermekéveimben kezdődött. Később sokat foglalkoztam Atlantisz megismerésével, egyre nagyobb lehetőséget adva a tudás iránti vágyamnak és értettem meg az ősi tudást.Ismerősek voltak, mintha erről mélyen tudtam volna, csak elfelejtettem.Lemúria is különösen kedves a szívemnek.Különösen a kristályok miatt.mindig is szerettem az ásványokat,már kicsinek is gyűjtöttem az egyszerű köveket.Azzal a meggyőződéssel,hogy a kövek is élnek,valamit kerestem bennük,amit akkor még nem értettem.

A saját ásványaim nagyon közel állnak hozzám,az ő energiájukat érzem.Örök szerelem,az ásványokból számomra sosem elég :)

Minden velem történő esemény az éveim alatt, a kutatásaim a tudás után, a folytonos belső munkáim egyre jobban segített megérteni saját létemet.

Tizenévesként elkezdtem foglalkozni Kelta Mágiával, a természet iránti szeretetem határtalan, és ennek segítségével még közelebb kerültem hozzá. Megismertem az elemeket, entitásokat, Földanyát, a SZELLEMET. A varázslat szépsége, az abban való hit, a rituálé, ugyan csak segített kiszakadnom az „anyagból” és megértenem az energia létezését, a vonzás törvényét, amit ez után, rendszeresen használtam.

A csillagokhoz való vonzalmam, asztrológiai és számmisztikai útak felé tereltek. Ezek a kamaszkori tapasztalások és tanulások voltak az első igazán erőteljes felismeréseim, megértéseim magammal kapcsolatban. Azt asztrológiából született meg az első érzésem arra, hogy hova tartok és miért vagyok VALÓJÁBAN itt. Olyan érzetem, sugallatom volt, hogy hogy öreg lélek vagyok és talán utolsó vagy utolsó inkarnációim vannak hátra. Erre nem ebben az időszakomban kaptam végleges megerősítést. Asztrológiai tanulmányaim alatt párhuzamosan sokat foglalkoztam a Buddhizmussal, mert számomra, amikor még nem tudatosan éltem spiritualitásomat, ez volt az egyik legszimpatikusabb "vallás".

A Buddhizmuson keresztül sokat tanultam a Lélekről, reinkarnációról. A meditációról, a tudat szerepéről. Ebben az időszakomban ismét sok sugallat és visszaigazolás ért arról, hogy utolsó inkarnációmat élem ebben a létformában és itt a célom a kiteljesedés.

Nekem soha nem a "nem létező" világban való hitemmel volt problémám.Ebben sose kételkedtem.Én saját magamban nem hittem igazán. Erős megérzéseim voltak mindig is, hamar átláttam a dolgokat, észrevettem a jeleket, de abban nehezemre esett hinnem, amit belül éreztem magammal kapcsolatban.. Kicsinek éreztem én magam ehhez a feladathoz. Szó szerint, én egy kicsi vékonyka lány vagyok, akit a szél is elfúj.

De a lelkemről tudtam, hogy erős. Tombolt bennem az igazságért, békéért, szeretetért való küzdés, lelkem ereje vitt előre egy nehéz megpróbáltatásom után. Nem féltem kimondani, amit gondolok soha, mindig kiálltam magamért, és amiben hittem, de ahhoz bátortalan voltam, hogy elhiggyem én is a csoda része vagyok és dolgom van. Pedig a tenni akarásom ebből fakadt,ebből a tudattalan erőből,de ezt is meg kellett értenem.

A lélek megértésével sokat foglalkoztam. Ez nem egy szakasz volt, ez végig kísér most is.

A Mennyei Prófécia című könyv egy újabb mérföldkő volt az életemben. Tudásom, és ahogyan eddig is éltem, ahogy figyeltem az intuíciómra és a szinkronicitásra TODATOSSÁ kezdett válni. A frekvenciával és rezgéssel kapcsolatos ismereteket bújtam, miközben a világunk hátterében zajló eseményekre, háttérhatalomra, földönkívüliekre is kiterjedt már ekkor a kutatásom és kerestem, amiket eltitkolnak előlünk.   

Eljött az idő mikor a saját tanulmányaim nem voltak elegek és egy magasabb megértésre volt szükségem, ekkora még nem tudtam pontosan kik kommunikálnak velem, de vágytam arra, hogy megértsem. Amikor ennek megértésére készen álltam, az utamba sodortak egy embert, akit régóta kerestem, egy földi tanítót, aki válaszokat adott a kérdéseimre.

Mikor ezeket megkaptam, a megérzéseim sokasága végső beigazolódást nyert, és rájöttem, hogy sokkal jobban kell hinnem saját magamban, és azokban a sugallatokban, amiket kapok. Megértettem, hogy a tudás bennem van, csak emlékeznem kell, felszínre kell hoznom.

Ekkor már tudtam, hogy fénymunkás vagyok, tudtam, hogy azért akarom jobbá tenni ezt a bolygót, mert ezért jöttem ide. Én is a Nagy Terv része vagyok.Ahogy Te is,hiszen itt vagy,nem véletlenül.:) Tudtam a Föld felemelkedéséről és kezdtem megérteni, hogy erre az időre vártam annyira. A körülöttem lévőket igyekeztem erről felvilágosítani, hogy megértsék milyen változásokon fogunk átmenni mi emberek és a bolygónk.  A Plejádiak iránti érdeklődésem a csillagok iránti érdeklődésemmel kezdődött, még kamasz koromban, de igazán csak ebben az időszakomban értettem meg miért érzék irántuk kötődést Kommunikálnak velem. A tudatváltás, a bolygó felemelkedését leginkább ők értették meg velem, illetve vezettek rá ezzel kapcsolatban saját felismeréseimre. Felszabadító volt emlékezni és visszakapni ezt a tudást. Arra ösztönöztek jó ideje, hogy adjam át, amit tudok és tegyem közkincsé,segítsem az embereket csak készen kell rá állnom és megjelennek az életemben, akiket a tudás érdekel. Az utam egyre jobban rajzolódik ki előttem, de a végét még én sem ismerem. Van még mit tanulnom. Amit most tudok, az az, hogy honnan jöttem, hogy mi a dolgom ebben a folyamatban, amiben épp részt veszünk. A többi fénymunkással együtt dolgom van.

Az elmúlt egy évben sok negatív mintámtól szabadultam, sok volt az ilyen nehéz próbatétel belőle nekem is, mire elengedtem őket. Én is voltam, fent aztán lent. Megint fent, megint lent. Most elértem egy rezgés szintet, amit sikerült megtartanom.A fénymunkás a fényt(tudás,szeretet) horgonyozza le,saját életének példamutatásával, magasabb rezgésének megtartásával és  árasztásával,emelve a Földet,saját és a többi ember tudatosságát,rezgését.Előljár,utat tör.Miközben tanul és ő is fejlődik,kitapossa az utat mások előtt,hogy az után tapasztalataival segíthessen másoknak.

A felemelkedés maga a tudatosság.Az emberiség új evolúciós szakasza.Mikor az ember ráébred,hogy ő egy spirituális kozmikus lény az anyagban,Teremtő erővel.A belső út,a lelked felfedezése az ÉBREDÉS.Mikor ezt megérted és a mindenség felfedi magát benned.

 

Senkire nem szeretném a hitemet ráerőltetni. Senkit nem akarok meggyőzni. Magától kell éreznie a szívéből az igazságot vagy emlékeznie.. Mint ahogy a saját fátylaidat is csak Te magad húzhatod el!

Ez az én életutam és tapasztalataim, átadni nem tudom, neked kell végig menned a sajátodén.Én mindig másnak éreztem magam és ezt is el kellett fogadnom.Nem mindig volt egyszerű.Sok mindent nem oszthattam meg másokkal,mert nem értették meg,de talán át sem tudtam adni úgy ahogy bennem van.Ma már egyre több emberrel találkozom,aki ugyan úgy érzi belül amiket én is.Vagy mindig ilyenek voltak,mint én,így születtek,mert feladatuk,hogy felnyissák az  az emberek szemét,megnyissák a szívüket...vagy életük során során rá léptek a befelé vezető útra és felébredtek..már értik,hogy ez mindenkiben ott van.Mind a részei vagyunk. 

 

Én a tapasztalatom megosztásával alvó embereket,fénymunkásokat,csillagmagokat szeretnék segíteni, emlékezni és felébreszteni, mert az én ide vezető utam alatt, számomra is értékes volt olyan fénymunkások tapasztalatait olvasni, akik már végig mentek ezeken a felismeréseken.

Kívánom, hogy segítsen ez az írás azoknak, akik esetleg még olyakor néha úgy érzik, kétségek közt vannak és a felemelkedett állapotból időnként újra lezuhannak.

Minden rendben van!:)A legjobb úton vagy! Semmiről sem maradtál le.

Tudd, hogy mindig ott vagy ahol lenned kell, akkor, amikor lenned kell. Semmi sem történik hiába. Az egész életed ide vezetett és mindennek úgy kellett lennie, ahogy történt, hogy az legyél, aki ma vagy. Minden érted van.Mindennek meg van az oka és mindenben ott van számodra a tudás lehetősége, az önvalód, erőd megtapasztalása. Tudatosan figyelj a jelekre, hiszen tudod, hogy jelentősége van. Tudatosan használd nap-mint nap a gondolataidat, érzéseidet,hiszen annak Teremtő Ereje van.Bármire képes vagy! Az univerzum támogat. Fordulj felé minél többet, meditálj, nézz befelé, hallgass felsőbb énedre,és FÉNYESEDJ. Engedd be a kozmikus energiát és tartsd meg azzal, hogy tetteid és életed minden percét a Fény(tudatosság) és a Szeretet járja át. 

Fényem és szeretetem küldöm nektek! <3

Namaste

Fényszív 

2013.07.28